Tablice do biura

Wątek pełen różnych tematów, których nie dało się dopasować do pozostałych kategorii. Zajrzyj, jeśli nigdzie indziej nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Cię pytania.
Awatar użytkownika
raja33
Posty: 151
Rejestracja: 23 sty 2019, 11:14

Tablice do biura

Post autor: raja33 »

Witajcie! Urządzam sobie biuro i salę konferencyjną , zastanawiam się nad jakimiś przydatnymi rzeczami , gadżetami które usprawnią pracę biura. Wpadł mi do głowy pomysł na takie tablice zerknijcie http://www.tableo.eu myślicie że to dobry pomysł ? Takie tablice które mogę wykonać na zamówienie według własnego uznania dobrać rozmiar itd były by idealne na salę konferencyjną jak i do biura. Jak uważacie ? Kupował ktoś takie ? Jak się sprawdzają ?
Kobieta
Posty: 534
Rejestracja: 08 maja 2019, 23:04

Re: Tablice do biura

Post autor: Kobieta »

Ja również uważam, że w każdym biurze powinny się takie tablice znaleźć :) Spory ich wybór widziałam ostatnio na stronie internetowej https://tablice-magnetyczne.com/tablice ... ne-180x120. Pod względem cenowym wypadają tam one naprawdę atrakcyjnie, więc tym bardziej polecam się rozejrzeć ;)
Awatar użytkownika
KaroKar
Posty: 92
Rejestracja: 06 paź 2019, 9:45

Re: Tablice do biura

Post autor: KaroKar »

Nie muszą te w każdym pomieszczeniu się znajdować, najbardziej przydatne będą oczywiście w salach szkoleniowych, takich bardziej konferencyjnych bym powiedziała. Obecnie troszkę trzeba było wprowadzić zmian w biurach, na pewno w każdym miejscu pracy coś się zmieniło, pandemia tego wymaga. Może zainteresują was tu specjalne kabiny https://mikomaxsmartoffice.com/pl/husht ... -biurowej/ Zapewniają one tak pożądaną obecnie izolacje od innych pracowników.
ODPOWIEDZ