Wyposażenie biura- tablice

Wątek pełen różnych tematów, których nie dało się dopasować do pozostałych kategorii. Zajrzyj, jeśli nigdzie indziej nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Cię pytania.
Awatar użytkownika
raja33
Posty: 86
Rejestracja: 23 sty 2019, 11:14

Wyposażenie biura- tablice

Post autor: raja33 »

Witajcie! Szukam czegoś co nadawało by się do rozpisania dla klientów planu działania lub przedstawienia projektu na konferencji. Pomyślałem nad takimi tablicami https://tableo.eu/ Jak uważacie warto kupić coś takiego ? Można zamówić taką tablicę pod wymiar tak jak nam pasuje i to dla mnie także jest plusem. Myślicie że sprawdzi się takie coś ?
Awatar użytkownika
podrzutek
Posty: 465
Rejestracja: 05 maja 2019, 21:29

Re: Wyposażenie biura- tablice

Post autor: podrzutek »

Dzięki za polecenie, na pewno to się przyda:) Jeżeli potrzebujecie wyposażenia do biura to zerknijcie sobie także na stronkę : https://www.biuronet.com/ W tym miejscu proponują bardzo duży wybór akcesoriów biurowych. Znajdziecie tu m.in. tonery i inne propozycje dla firm.
Kobieta
Posty: 535
Rejestracja: 08 maja 2019, 23:04

Re: Wyposażenie biura- tablice

Post autor: Kobieta »

Moim zdaniem w takim biurze przydadzą się również tablice korkowe do zawieszenia jakiś ważnych informacji.
Można takie zamówić na przykład w sklepie internetowym https://tablice-magnetyczne.com/tablice-korkowe.html. Jak widać nie kosztują dużo, a są naprawdę przydatne, więc warto w nie zainwestować :)
kórtka

Re: Wyposażenie biura- tablice

Post autor: kórtka »

Nasze ostatnie wyposażenie to tonery do kserokopiarek. Zaproponowane przez https://www.renwex.pl/kategorie/255/ton ... iarek.html okazały się reprezentować jakość której to poszukiwaliśmy już od jakiegoś czasu. Całkowicie sprostało to moim wymogom, które na tym polu były całkiem spore. Niezastąpione wyposażenie!
ODPOWIEDZ